Gastbloggers gevraagd

Laat ik er geen doekjes om winden,
Vindingrijk zoekt gastbloggers.

Ik ben op zoek naar lezers die het leuk vinden om ook eens ‘de pen’ ter hand te nemen. De afgelopen maanden poste ik zo’n 80 lesideeën op deze blog. Ik weet dat er een groeiend aantal enthousiaste lezers en gebruikers is.

Maar ik ben nu langzamerhand ook wel erg nieuwsgierig naar welke ideeën jullie – de lezers en gebruikers – hebben om onderwijs met creatief denken vorm te geven. Doe mee en maak vanaf het begin van volgend schooljaar Vindingrijk niet alleen voor ons allemaal maar ook van ons allemaal!

Als je daar wel wat voor voelt stuur me dan een email.

Het enige dat ik vraag is dat de lesideeën passen in de formule van Vindingrijk. Wat dat is? Blader eens rustig door de lesideeën en achtergrondinformatie over creatief denken en je ontdekt deze rode draden:

  • De lesideeën spreken creatieve vaardigheden aan
  • De lesideeën hebben een koppeling met ‘reguliere’ lesonderwerpen en ontwikkelingsgebieden

Laten we de kinderen na de vakantie een schooljaar bomvol creativiteit kado doen.

Groet,
David

Over davidvdkooij

Passie voor Creatief Denken en Onderwijs.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Gastbloggers gevraagd

  1. Opvoeden zegt:

    Ik ben het hier niet mee eens. Is namelijk echt situatieafhankelijk.

  2. davidvdkooij zegt:

    Prima dat je het er niet mee eens bent. Veel dingen zijn situatieafhankelijk, ook dat onderschrijf ik. Maar waar ben je het dan niet mee eens precies?

Geef een reactie

