#2015 “IT TAKES EVERY KIND OF PEOPLE”

ekaart2015VR

Over davidvdkooij

Passie voor Creatief Denken en Onderwijs.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op #2015 “IT TAKES EVERY KIND OF PEOPLE”

  1. Judith van Lierop zegt:

    Ik wil graag een tip šŸ˜€

    • davidvdkooij zegt:

      Ja, dat kan ik me voorstellen Judith. Ik maakte dit puzzeltje zo dat het niet makkelijk op te lossen zou zijn. Het is overigens mogelijk, getuige de twee goede oplossingen die ik al heb binnengekregen. Uit privĆ©-kring, die zijn er al een aantal weken bekend mee en hadden er toch gauw een week doorlooptijd en ergernis šŸ˜‰ voor nodig.
      Een tip: volhouden!
      Een hint: Stay in the box.

  2. davidvdkooij zegt:

    Ik krijg via mail, post, facebook e.d. nogal wat smeekbedes om een hint. Ik heb er her en der al wat gegeven. Hier staan ze op een rij:
    1. Stay in the box
    2. Gebruik ALLE stukjes (vert.)
    3. …looking for a lead…
    Zo, nou, dat lijkt me een inkoppertje nu… šŸ˜‰

Geef een reactie

