Roze Bril met Hindernissen

(HGV knipsel) Geen lesidee vandaag. Ook geen “extra editie”.  Wat dan wel? Vandaag publiceer ik op deze site het eerste hoofdstuk van “Roze Bril met Hindernissen“, een boek -je?- waarin ik verslag doe van mijn reis door het landschap van creatief denken en hoe dat me bij het onderwijs gebracht heeft.

Dit reisverslag kun je vanaf vandaag hier downloaden, het is het eerste hoofdstuk en zal gevolgd worden door 10 hoofdstukken waarin ik verklap hoe je in de klas en op school een leerklimaat voor en met creatief denken kunt scheppen.

Uiteindelijk is De Roze Bril veranderd en vervormd in Het Grote VINDINGRIJKboek

Delen van dit hoofdstuk hebben hun weg gevonden naar

Het Grote VINDINGRIJKboek

dat in het najaar van 2013 verschijnt
bij uitgeverij Leuker.nu

HetGroteVINDINGRIJKboek-coverthumb

Over davidvdkooij

Passie voor Creatief Denken en Onderwijs.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie